Wednesday, March 3, 2021

Write Blogs In Danish Danske Blog Tekster











About:

(see Danish text below)

I can help you write a Danish blog post for your website or newsletter to help boost your Google rankings and interact with your clients and readers.

Please be so kind to contact me regarding subject, number of posts and deadlines before booking - I freelance full time (and pay my taxes in Denmark, which are high).



Jeg kan hjælpe dig med at skrive blogindlæg til din hjemmeside eller tekster til dit danske nyhedsbrev. Hvis du regelmæssigt publicerer blogindlæg på din hjemmeside rangerer du højere i Googles søgninger og har større chance for at ramme de rigtige søgeord.



Jeg hjælper dig også gerne med at skrive indlæg til dine nyhedsbreve (og sætte dem op i Mailchimp eller Mailerlite).

Du må meget gerne kontakte mig angående emne, antal af tekster og deadlines før du booker her på siden - jeg freelancer nemlig fuld tid og kan have andre opgaver. Og prisen afspejler at jeg betaler min skat som jeg skal. :o)

Reviews


Seller's Response:

Helt som forventet. Perfekt

:

Great to work with!

:

Simply amazing!

:

Easy to communicate with and delivery as agreed

:

Hurtig og gennemarbejdet artikel skrevet i et let forståeligt sprog.




No comments:

Post a Comment